حیرت انگیز

amazing
وہ افراد جو ڈنر کے وقت ٹی وی نہیں دیکھتے ان میں موٹاپے کا خطرہ 40 فیصد کم ہوجاتا ہے
amazing
ٹیکسی سروس میں خواتین ہی ڈرائیونگ کے فرائض انجام دیں گی اور اس میں صرف خواتین مسافر ہی سفر کر سکیں گی کراچی (روز نیوز ) کراچی میں خواتین کے سفر کو آسان اور سہل بنانے کے لئے پنک ٹیکسی سروس...
amazing
سوشل میڈیا پر مردہ بلی کے گرد ٹرکیز کے انوکھے رقص کی ویڈیوز نے دیکھنے والوں کو حیران کردیا۔ فوٹو؛ اسکرین گریب
amazing
بالی وڈ کے اداکار سنجے دت پانچ برس کے وقفے کے بعد فلموں میں واپس آ رہے ہیں۔
amazing
لندن: ہم جانتے ہیں کہ کیلیوریز سے بھرپور مرغن غذاؤں اور ورزش سے جی چرانا موٹاپے کو دعوت دیتا ہے لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ آپ کے گھر میں موجود کم خرچ اشیا سے موٹاپے کو روکاجاسکتا ہے۔
amazing
کیلیفورنیا: امریکی ماڈل اور میک آپ آرٹسٹ نے مسلسل 110 مرتبہ کاسمیٹک سرجری کروانے کے بعد خود کو کو خلائی مخلوق بنوالیا ہے۔
amazing
کولمبس، اوہایو: ایک سروے کے بعد ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ اگر آپ رات کا کھانا ٹی وی کے سامنے بیٹھ کر کھاتے ہیں تو اس سے موٹاپے کا خدشہ 40 فیصد تک بڑھ سکتا ہے۔
amazing
پاکستان میں پانچ دن پہلے سوائے ایک انگریزی اخبار (ایکسپریس ٹریبون) کسی نے خبر شائع نہیں کی کہ سعودی دارالحکومت ریاض میں پولیس نے ایک مکان پر چھاپہ مار کے 35 خواجہ سراؤں کو حراست میں لے لیا۔
amazing
فلسفہ
amazing
کراچی: اگر آپ روزانہ صبح ایک گلاس نیم گرم پانی میں لیموں کا رس نچوڑ کر پینے کی عادت ڈال لیں تو اس سے آپ کی صحت پر حیرت انگیز اثرات مرتب ہوں گے۔
amazing
یہ روبوٹ انسانی کھلاڑی کو ٹیبل ٹینس سکھاتا ہے اور سامنے والے کو دیکھتے ہوئے خود کو تبدیل کرتا ہے اور کھلاڑی کو ماہر بنانے کے لیے مفید مشورے بھی دیتا رہتا ہے۔
amazing
بارسلونا میں جاری ’موبائل ورلڈ کانگریس‘ (ایم ڈبلیو سی) 2017 میں موبائل فوٹوگرافی میں صفِ اوّل کے عالمی ادارے ’اوپو Oppo‘ نے حاضرین کے سامنے پہلی مرتبہ اپنی انقلابی اور جدید ترین ’5x...
amazing
لاہور میں ٹیسٹ کرکٹر عمر اکمل کا ٹریفک وارڈن سے جھگڑا ہو گیا
amazing
سعادت حسن منٹو 11 مئی 1912 ئ کو لدھیانہ کے قصبہ سمر ا لہ میں پیدا ہوئے
amazing
برسبین: بار بار فضائی سفر کرنے والے خواتین و حضرات کو سامان اٹھانے، سنبھالنے، اشیا کھو دینے یا اضافی سامان پر رقم دینے کا خوف ستاتا رہتا ہے لیکن اب اس کا حل ایک کمپنی نے ’’ایئرپورٹ...
New, Insurance, Public, Government, Daily, Property, Rents

گھر میں موجود چربی گُھلانے اور وزن گھٹانے والی 7 عام چیزیں

لندن: ہم جانتے ہیں کہ کیلیوریز سے بھرپور مرغن غذاؤں اور ورزش سے جی چرانا موٹاپے کو دعوت دیتا ہے لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ آپ کے گھر میں موجود کم خرچ اشیا سے موٹاپے کو روکاجاسکتا ہے۔
سرخ مرچ: سرخ مرچ میں موجود مرکب کیپسیسن انسانی جسم کے اندر تھرموجنیسس کو سرگرم کرتا ہے۔ یہ جسم میں گرمی پیدا کرکے چربی کو پگھلانے میں مدد فراہم کرتا ہے۔ اس لیے ماہرین کا مشورہ ہے کہ تازہ سرخ مرچوں کے ٹکڑے یا پھر پسی ہوئی سرخ مرچوں کو غذا میں ملاکر کھانے کی عادت بنائیں ۔
سبزیاں اور اناج: براؤن رائس، جو اور دلیہ پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے ۔ اس میں موجود ریشہ (فائبر) ہاضمے اور خوراک کو جسم میں جذب کرنے کا عمل تیز کرتا ہے۔

دوسری جانب سبزیوں میں غیر حل شدہ فائبر ہوتا ہے اور پیچیدہ کاربوہائیڈریٹس کی بنا پر جسم انہیں ہضم کرنے کے لیے ذیادہ توانائی خرچ کرتا ہے ۔ ماہرین کے مطابق اس کے ساتھ سیب اور ناشپاتی ضرور کھائیں کیونکہ یہ پھل بھوک کی شدت کم کرتے ہیں۔
کالی مرچ: سیاہ مرچوں میں پایا جانے والا ایک مرکب پائپرائن کہلاتا ہے جو چربی کے خلیات کو تیزی سے توڑتا اور ختم کرتا ہے۔اس طرح سیاہ مرچ نہ صرف کھانوں کو مزیدار بناتی ہے بلکہ تھرمک افیکٹ کے زریعے زائد لحمیات کو تلف کرتی ہے۔
ادرک: ادرک میں بھی سرخ مرچوں والا مرکب کیپسیسن پایا جاتا ہے۔ یہ حرارت پیدا کرتی ہے لیکن تازہ اور کٹی ہوئی ادرک فوری فائدہ کرتی ہے۔دنیا بھر میں زیرِاستعمال ادرک کے فوائد مسلم ہیں کیونکہ یہ بھوک کے احساس کو کم کرتی ہے اور وزن بڑھنے نہیں دیتی۔ سالن اور دیگر کھانوں کے ساتھ ادرک ملاکر کھانے کے زبردست فوائد حاصل ہوتےہیں۔ باریک تراشوں کو کاٹی ہوئی ادرک کو دس منٹ پانی میں ابال کر اس کی چائے پینے سے بھی وزن گھٹانے اور چربی کم کرنے میں بہت فائدہ ہوتا ہے۔
لہسن: لہسن دل اور خون کے ہموار بہاؤ میں کلیدی کردار ادا کرتا ہے۔ اس میں موجود کئی مرکبات جسم میں بھوری چکنائی کو کم کرتے ہیں جسے براؤن فیٹ کہا جاتا ہے۔
سرسوں: سرسوں کھاتے ہی جسم کا درجہ حرارت بڑھ جاتا ہے اور یہ ذائقے دار ہونے کے علاوہ تیزی سے لحمیات کو ختم کرکے جسم سے اضافی موٹاپے کو ختم کرنے میں معاون ہوتی ہے۔ اس لیے ضروری ہے کہ سرسوں کو کھانوں پر ڈریسنگ کے لیے ضرور استعمال کیا جائے۔
سبزچائے: وزن گھٹانے میں سبز چائے کی افادیت اب ثابت ہوچکی ہے ۔ یہ میٹابولزم کو بڑھا کر کیلوریز جذب کرنے میں مدد دیتی ہے۔ اس کے علاوہ اینٹی آکسینڈنٹس، پولی فینولز اور کئی معدنیات جسم پر بہترین اثر ڈالتی ہیں۔ اگر سبز چائے کے ساتھ ورزش بھی کی جائے تو تیز اور فوری نتائج حاصل ہوسکتےہیں


loading...