حیرت انگیز

amazing
وہ افراد جو ڈنر کے وقت ٹی وی نہیں دیکھتے ان میں موٹاپے کا خطرہ 40 فیصد کم ہوجاتا ہے
amazing
ٹیکسی سروس میں خواتین ہی ڈرائیونگ کے فرائض انجام دیں گی اور اس میں صرف خواتین مسافر ہی سفر کر سکیں گی کراچی (روز نیوز ) کراچی میں خواتین کے سفر کو آسان اور سہل بنانے کے لئے پنک ٹیکسی سروس...
amazing
سوشل میڈیا پر مردہ بلی کے گرد ٹرکیز کے انوکھے رقص کی ویڈیوز نے دیکھنے والوں کو حیران کردیا۔ فوٹو؛ اسکرین گریب
amazing
بالی وڈ کے اداکار سنجے دت پانچ برس کے وقفے کے بعد فلموں میں واپس آ رہے ہیں۔
amazing
لندن: ہم جانتے ہیں کہ کیلیوریز سے بھرپور مرغن غذاؤں اور ورزش سے جی چرانا موٹاپے کو دعوت دیتا ہے لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ آپ کے گھر میں موجود کم خرچ اشیا سے موٹاپے کو روکاجاسکتا ہے۔
amazing
کیلیفورنیا: امریکی ماڈل اور میک آپ آرٹسٹ نے مسلسل 110 مرتبہ کاسمیٹک سرجری کروانے کے بعد خود کو کو خلائی مخلوق بنوالیا ہے۔
amazing
کولمبس، اوہایو: ایک سروے کے بعد ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ اگر آپ رات کا کھانا ٹی وی کے سامنے بیٹھ کر کھاتے ہیں تو اس سے موٹاپے کا خدشہ 40 فیصد تک بڑھ سکتا ہے۔
amazing
پاکستان میں پانچ دن پہلے سوائے ایک انگریزی اخبار (ایکسپریس ٹریبون) کسی نے خبر شائع نہیں کی کہ سعودی دارالحکومت ریاض میں پولیس نے ایک مکان پر چھاپہ مار کے 35 خواجہ سراؤں کو حراست میں لے لیا۔
amazing
فلسفہ
amazing
کراچی: اگر آپ روزانہ صبح ایک گلاس نیم گرم پانی میں لیموں کا رس نچوڑ کر پینے کی عادت ڈال لیں تو اس سے آپ کی صحت پر حیرت انگیز اثرات مرتب ہوں گے۔
amazing
یہ روبوٹ انسانی کھلاڑی کو ٹیبل ٹینس سکھاتا ہے اور سامنے والے کو دیکھتے ہوئے خود کو تبدیل کرتا ہے اور کھلاڑی کو ماہر بنانے کے لیے مفید مشورے بھی دیتا رہتا ہے۔
amazing
بارسلونا میں جاری ’موبائل ورلڈ کانگریس‘ (ایم ڈبلیو سی) 2017 میں موبائل فوٹوگرافی میں صفِ اوّل کے عالمی ادارے ’اوپو Oppo‘ نے حاضرین کے سامنے پہلی مرتبہ اپنی انقلابی اور جدید ترین ’5x...
amazing
لاہور میں ٹیسٹ کرکٹر عمر اکمل کا ٹریفک وارڈن سے جھگڑا ہو گیا
amazing
سعادت حسن منٹو 11 مئی 1912 ئ کو لدھیانہ کے قصبہ سمر ا لہ میں پیدا ہوئے
amazing
برسبین: بار بار فضائی سفر کرنے والے خواتین و حضرات کو سامان اٹھانے، سنبھالنے، اشیا کھو دینے یا اضافی سامان پر رقم دینے کا خوف ستاتا رہتا ہے لیکن اب اس کا حل ایک کمپنی نے ’’ایئرپورٹ...
New, Insurance, Public, Government, Daily, Property, Rents

ڈیفنس کا دھماکہ دہشت گردی نہیں حادثہ تھا: رانا ثنا اللہ

پاکستان کے صوبہ پنجاب کے وزیرِ قانون رانا ثنا اللہ نے کہا ہے کہ لاہور کے علاقے ڈیفنس کے کمرشل پلازے میں ہونے والا دھماکہ بارودی مواد سے نہیں بلکہ ممکنہ طور پر سلنڈر پھٹنے سے ہوا تھا۔
جمعے کو لاہور میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے رانا ثنا اللہ نے بتایا کہ یہ دہشت گردی کی واردات نہیں بلکہ ایک حادثہ تھا۔
ڈی ایچ اے لاہور کے زیڈ بلاک کی کمرشل مارکیٹ میں جمعرات کی صبح ایک زوردار دھماکہ ہوا تھا جس میں سات افراد ہلاک اور 35 زخمی ہوئے تھے
ابتدائی طور پر اس دھماکے کی وجہ سرکاری طور پر جنریٹر پھٹنا بتائی گئی تھی تاہم جمعرات کی شام محکمۂ انسدادِ دہشت گری کے ایس ایس پی ڈاکٹر اقبال نے جائے وقوع پر موجود صحافیوں کو بتایا تھا کہ جس جگہ دھماکہ ہوا وہاں سے بارودی مواد کے شواہد ملے ہیں تاہم تاحال یہ واضح نہیں کہ یہ مواد وہاں نصب تھا یا یہ کسی اور مقام پر نصب کرنے کی تیاری کے دوران پھٹا۔
رانا ثنا اللہ کا کہنا تھا کہ عمارت کا ملبہ ہٹانے میں وقت لگا جس کی وجہ سے دھماکے کی نوعیت جاننے میں مشکل پیش آئی۔ ’آج صبح فورینزک لیبارٹری سے رپورٹ موصول ہوئی ہے اور جو نمونے لیے گئے تھے ان میں سے کسی میں بھی بارودی مواد نہیں ملا۔‘
وزیرِ قانون کے مطابق ’جتنے لوگ بھی زخمی ہوئے یا ہلاک ہوئے ان کے جسموں پر چھروں کے زخمی ہونے چاہیے تھے لیکن ان کے جسموں پر وہاں پھٹنے والے مواد کی وجہ سے زخم آئے۔‘
ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ ابتدائی طور پر ریسکیو 1122، پولیس، فورینزک ڈپارٹمنٹ اور دیگر اداروں کی جانب سے دھماکے کے حوالے سے دی جانے والی رائے مختلف تھی۔
تاہم ’اب یہ تصدیق کی جا رہی ہے کہ یہ ایک حادثہ تھا، کوئی دہشت گردی یا بارودی مواد سے ہونے والا دھماکہ نہیں تھا۔‘
وزیرِ قانون کے مطابق اب تک کی تحقیقات سے جو معلومات حاصل ہوئی ہیں ان کے مطابق وہاں گیس کی لیکج ہوئی اور امکان ہے کہ وہاں گیس سلنڈر موجود تھے۔


loading...