حیرت انگیز

amazing
وہ افراد جو ڈنر کے وقت ٹی وی نہیں دیکھتے ان میں موٹاپے کا خطرہ 40 فیصد کم ہوجاتا ہے
amazing
ٹیکسی سروس میں خواتین ہی ڈرائیونگ کے فرائض انجام دیں گی اور اس میں صرف خواتین مسافر ہی سفر کر سکیں گی کراچی (روز نیوز ) کراچی میں خواتین کے سفر کو آسان اور سہل بنانے کے لئے پنک ٹیکسی سروس...
amazing
سوشل میڈیا پر مردہ بلی کے گرد ٹرکیز کے انوکھے رقص کی ویڈیوز نے دیکھنے والوں کو حیران کردیا۔ فوٹو؛ اسکرین گریب
amazing
بالی وڈ کے اداکار سنجے دت پانچ برس کے وقفے کے بعد فلموں میں واپس آ رہے ہیں۔
amazing
لندن: ہم جانتے ہیں کہ کیلیوریز سے بھرپور مرغن غذاؤں اور ورزش سے جی چرانا موٹاپے کو دعوت دیتا ہے لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ آپ کے گھر میں موجود کم خرچ اشیا سے موٹاپے کو روکاجاسکتا ہے۔
amazing
کیلیفورنیا: امریکی ماڈل اور میک آپ آرٹسٹ نے مسلسل 110 مرتبہ کاسمیٹک سرجری کروانے کے بعد خود کو کو خلائی مخلوق بنوالیا ہے۔
amazing
کولمبس، اوہایو: ایک سروے کے بعد ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ اگر آپ رات کا کھانا ٹی وی کے سامنے بیٹھ کر کھاتے ہیں تو اس سے موٹاپے کا خدشہ 40 فیصد تک بڑھ سکتا ہے۔
amazing
پاکستان میں پانچ دن پہلے سوائے ایک انگریزی اخبار (ایکسپریس ٹریبون) کسی نے خبر شائع نہیں کی کہ سعودی دارالحکومت ریاض میں پولیس نے ایک مکان پر چھاپہ مار کے 35 خواجہ سراؤں کو حراست میں لے لیا۔
amazing
فلسفہ
amazing
کراچی: اگر آپ روزانہ صبح ایک گلاس نیم گرم پانی میں لیموں کا رس نچوڑ کر پینے کی عادت ڈال لیں تو اس سے آپ کی صحت پر حیرت انگیز اثرات مرتب ہوں گے۔
amazing
یہ روبوٹ انسانی کھلاڑی کو ٹیبل ٹینس سکھاتا ہے اور سامنے والے کو دیکھتے ہوئے خود کو تبدیل کرتا ہے اور کھلاڑی کو ماہر بنانے کے لیے مفید مشورے بھی دیتا رہتا ہے۔
amazing
بارسلونا میں جاری ’موبائل ورلڈ کانگریس‘ (ایم ڈبلیو سی) 2017 میں موبائل فوٹوگرافی میں صفِ اوّل کے عالمی ادارے ’اوپو Oppo‘ نے حاضرین کے سامنے پہلی مرتبہ اپنی انقلابی اور جدید ترین ’5x...
amazing
لاہور میں ٹیسٹ کرکٹر عمر اکمل کا ٹریفک وارڈن سے جھگڑا ہو گیا
amazing
سعادت حسن منٹو 11 مئی 1912 ئ کو لدھیانہ کے قصبہ سمر ا لہ میں پیدا ہوئے
amazing
برسبین: بار بار فضائی سفر کرنے والے خواتین و حضرات کو سامان اٹھانے، سنبھالنے، اشیا کھو دینے یا اضافی سامان پر رقم دینے کا خوف ستاتا رہتا ہے لیکن اب اس کا حل ایک کمپنی نے ’’ایئرپورٹ...
New, Insurance, Public, Government, Daily, Property, Rents

سپریم کورٹ کے متنازع چیف جسٹس سجاد علی شاہ کا انتقال

پاکستان کی عدالتی تاریخ میں اپنے فیصلوں کے باعث ایک متنازع جج سمجھے جانے والے سپریم کورٹ کے سابق چیف جسٹس سجاد علی شاہ کراچی میں انتقال کر گئے۔
سجاد علی شاہ گذشتہ کچھ روز سے علیل تھے اور ایک نجی ہسپتال میں زیر علاج تھے جہاں منگل کی شب وہ چل بسے۔
بدھ کی صبح ڈیفینس کی امام بارگاہ میں ان کی نمازِ جنازہ کی ادائیگی کے بعد سپر ہائی وے پر واقع وادی حسین قبرستان میں ان کی تدفین کر دی گئی۔
سجاد علی شاہ سپریم کورٹ کے 13ویں چیف جسٹس تھے۔ ان کی پیدائش 1933 میں کراچی میں ہوئی تاہم ان کا آبائی علاقہ نواب شاہ تھا۔
انھوں نے جامعۂ کراچی سے قانون کی ڈگری حاصل کی۔ انھیں 1989 میں سندھ ہائی کورٹ کا چیف جسٹس تعینات کیا گیا اور تقریباً ایک سال کے بعد انھیں ترقی دے کر سپریم کورٹ بھیج دیا گیا تھا۔
سابق صدر غلام اسحاق خان نے جب 1993 میں میاں نواز شریف کی حکومت کو آٹھویں ترمیم کے تحت برطرف کیا تو سپریم کورٹ نے اس فیصلے کے خلاف درخواست کی سماعت کی اور حکومت کو بحال کردیا۔ 11 رکنی بینچ میں سجاد علی شاہ واحد جج تھے جنھوں نے حکومت کی بحالی کی مخالفت کی تھی۔
سپریم کورٹ کے چیف جسٹس نسیم حسن شاہ کی ریٹائرمنٹ کے بعد اس وقت کی وزیر اعظم بےنظیر بھٹو نے سجاد علی شاہ کی تعیناتی کی منظوری دی جس کے بعد ان پر یہ الزام لگا کہ دو سینیئر ججز کی موجودگی کے باوجود وزیراعظم نے اپنی مرضی کا چیف جسٹس تعینات کیا۔
تاہم جب صدر پاکستان فاروق لغاری نے بےنظیر بھٹو کی حکومت کو بدانتظامی اور بدعنوانی کے الزامات پر برطرف کیا تو اس وقت چیف جسٹس سجاد علی شاہ اس چھ رکنی بینچ کے سربراہ تھے جس نے ان الزامات کو درست قرار دیتے ہوئے برطرفی کا فیصلہ برقرار رکھا۔
سنہ 1997 میں جب سپریم کورٹ نے وزیراعظم نواز شریف کے خلاف توہین عدالت کے مقدمے کی سماعت کے دوران مسلم لیگ کارکنوں نے عدالت پر دھاوا بولا تو اس وقت بھی سجاد علی شاہ ہی چیف جسٹس تھے، اور فریقین میں اختلافات کی ایک وجہ چیف جسٹس کی خواہش کے برعکس خصوصی عدالتوں کا قیام بھی بنا تھا۔


loading...