حیرت انگیز

amazing
وہ افراد جو ڈنر کے وقت ٹی وی نہیں دیکھتے ان میں موٹاپے کا خطرہ 40 فیصد کم ہوجاتا ہے
amazing
ٹیکسی سروس میں خواتین ہی ڈرائیونگ کے فرائض انجام دیں گی اور اس میں صرف خواتین مسافر ہی سفر کر سکیں گی کراچی (روز نیوز ) کراچی میں خواتین کے سفر کو آسان اور سہل بنانے کے لئے پنک ٹیکسی سروس...
amazing
سوشل میڈیا پر مردہ بلی کے گرد ٹرکیز کے انوکھے رقص کی ویڈیوز نے دیکھنے والوں کو حیران کردیا۔ فوٹو؛ اسکرین گریب
amazing
بالی وڈ کے اداکار سنجے دت پانچ برس کے وقفے کے بعد فلموں میں واپس آ رہے ہیں۔
amazing
لندن: ہم جانتے ہیں کہ کیلیوریز سے بھرپور مرغن غذاؤں اور ورزش سے جی چرانا موٹاپے کو دعوت دیتا ہے لیکن اچھی خبر یہ ہے کہ آپ کے گھر میں موجود کم خرچ اشیا سے موٹاپے کو روکاجاسکتا ہے۔
amazing
کیلیفورنیا: امریکی ماڈل اور میک آپ آرٹسٹ نے مسلسل 110 مرتبہ کاسمیٹک سرجری کروانے کے بعد خود کو کو خلائی مخلوق بنوالیا ہے۔
amazing
کولمبس، اوہایو: ایک سروے کے بعد ماہرین نے انکشاف کیا ہے کہ اگر آپ رات کا کھانا ٹی وی کے سامنے بیٹھ کر کھاتے ہیں تو اس سے موٹاپے کا خدشہ 40 فیصد تک بڑھ سکتا ہے۔
amazing
پاکستان میں پانچ دن پہلے سوائے ایک انگریزی اخبار (ایکسپریس ٹریبون) کسی نے خبر شائع نہیں کی کہ سعودی دارالحکومت ریاض میں پولیس نے ایک مکان پر چھاپہ مار کے 35 خواجہ سراؤں کو حراست میں لے لیا۔
amazing
فلسفہ
amazing
کراچی: اگر آپ روزانہ صبح ایک گلاس نیم گرم پانی میں لیموں کا رس نچوڑ کر پینے کی عادت ڈال لیں تو اس سے آپ کی صحت پر حیرت انگیز اثرات مرتب ہوں گے۔
amazing
یہ روبوٹ انسانی کھلاڑی کو ٹیبل ٹینس سکھاتا ہے اور سامنے والے کو دیکھتے ہوئے خود کو تبدیل کرتا ہے اور کھلاڑی کو ماہر بنانے کے لیے مفید مشورے بھی دیتا رہتا ہے۔
amazing
بارسلونا میں جاری ’موبائل ورلڈ کانگریس‘ (ایم ڈبلیو سی) 2017 میں موبائل فوٹوگرافی میں صفِ اوّل کے عالمی ادارے ’اوپو Oppo‘ نے حاضرین کے سامنے پہلی مرتبہ اپنی انقلابی اور جدید ترین ’5x...
amazing
لاہور میں ٹیسٹ کرکٹر عمر اکمل کا ٹریفک وارڈن سے جھگڑا ہو گیا
amazing
سعادت حسن منٹو 11 مئی 1912 ئ کو لدھیانہ کے قصبہ سمر ا لہ میں پیدا ہوئے
amazing
برسبین: بار بار فضائی سفر کرنے والے خواتین و حضرات کو سامان اٹھانے، سنبھالنے، اشیا کھو دینے یا اضافی سامان پر رقم دینے کا خوف ستاتا رہتا ہے لیکن اب اس کا حل ایک کمپنی نے ’’ایئرپورٹ...
New, Insurance, Public, Government, Daily, Property, Rents

دل اوردماغ سمیت دیگربیماریوں کیلیے چاکلیٹ والا کیپسول تیار

لندن: برطانیہ میں فالج، دل کے دورے، شیزوفرینیا اور ڈیمینشیا جیسی متعدد جسمانی اور دماغی بیماریوں سے تحفظ اور علاج کے لیے ایک نیا کیپسول پیش کیا جو اصل میں چاکلیٹ پر مشتمل ہے۔
’’بلڈ فلو پلس‘‘ (BloodFlow+) نامی اس کیپسول میں ’’فلیوینولز‘‘ (flavanols) کہلانے والے مرکبات موجود ہیں جو چاکلیٹ کے اہم ترین اجزاء میں بھی شامل ہیں۔ 5 سال کے دورن 18 ہزار سے زائد افراد پر تحقیق اور یوروپین فوڈ سیفٹی اتھارٹی سے منظوری کے بعد یہ کیپسول فی الحال برطانیہ میں فروخت کے لیے پیش کیا گیا ہے جسے دیگر یورپی ممالک میں متعارف کروانے کی تیاریاں بھی کرلی گئی ہیں لیکن امریکا اور دیگر ممالک میں فروخت کے لیے اسے امریکا کی ’’فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن‘‘ سے منظوری کی ضرورت ہوگی۔
ماضی میں مختلف طبّی تحقیقات سے معلوم ہوا تھا کہ چاکلیٹ کو اس کا مخصوص ذائقہ عطا کرنے والے مرکبات جنہیں ’’فلیوینولز‘‘ کہا جاتا ہے، انسانی جسم میں نائٹرک آکسائیڈ کی پیداوار میں مدد کرتے ہوئے خون کی رگوں، پٹھوں اور اعصاب میں نرمی لاتے ہیں اور اس طرح وہ ہائی بلڈ پریشر، دل کے دورے، فالج، شیزوفرینیا اور ڈیمنشیا سمیت کئی جسمانی اور دماغی بیماریوں کے علاج میں بھی معاونت کرسکتے ہیں۔

البتہ خالص حالت میں فلیوینولز کا ذائقہ انتہائی کڑوا ہوتا ہے اور یہی وجہ ہے کہ چاکلیٹ بنانے کے لیے ان میں شکر، دودھ اور دوسرے خوش ذائقہ اجزاء کی بہت زیادہ مقدار شامل کرنا پڑتی ہے جو اس کے مفید اثرات زائل کرکے چاکلیٹ کو صحت کے لیے مضر بنادیتے ہیں۔
بلڈ فلو پلس کیپسول خالص فلیوینولز پر مشتمل ہیں جنہیں پانی کے ساتھ نگلا جاتا ہے جب کہ معدے میں پہنچ کر یہ کیپسول گھل جاتے ہیں اور فلیوینولز باہر آکر اپنا اثر دکھانے لگتے ہیں۔ اس طرح فلیوینولز کی افادیت بھی برقرار رہتی ہے اور بیماریوں کے خلاف ان کے اثرات بھی پوری طرح سے حاصل ہوتے ہیں۔ دواؤں کے ساتھ چھیڑ خانی کرنے والوں کو ماہرین نے خبردار کیا ہے کہ وہ ان کیپسولوں کو کھول کر ان میں بند فلیوینول سفوف کھانے کی ہر گز کوشش نہ کریں ورنہ شدید کڑواہٹ کی وجہ سے انہیں اُلٹی بھی ہوسکتی ہے


loading...